Om de klik…

Wederom op basis van de strategische inspanningen van mijn vrienden van Caramel Business een nieuw logo/huisstijl en fotografieconcept voor in dit geval Emeritus: “Wij gaan tot het uiterste om u een leven lang thuis te laten wonen. Wij zien ouderen als mensen met een eigen wil, eigen verlangens en eigen behoeften, maar vooral als mensen met een eigen leven.”

VIOD Veren op de ESEF

In samenwerking met Caramel Business; fotowand-beurspresentatie van specifieke producten voor de nieuw te veroveren markten ‘offshore’, ‘agri-culture’ en reeds bewezen kwaliteit ‘motorsport’. Naast de visuele vertaling van de nieuwe strategie:”solid customized solutions” gelijk de klassieke huisstijl opgestrakt!

Machine to Machine

De vraag van Social Inc: “kom voor ons met een snackable content concept voor KPN M2M als iCandy bij de LinkedIn posts voor KPN M2M” Ziehier het resultaat !

Mr. Match

1,5 jaar geleden geboren, nog steeds een vriend die af en toe aanklopt: Mr. Match, een figuurtje ontstaan uit een luciferdoosje en een toets van een klassiek keyboard.

Ik kalf…

Wil je als gemeente een beetje meetellen tegenwoordig dan moet je toch echt een “I love sticker” uitbrengen… Voila !

betsywonders live

Geboren vanuit de pure liefde voor onze bus “Betsy” en de altijd vriendelijke blik. Nu op een T(2)shirt van ecologisch katoen.
Natuurlijk hét ideale kado voor die vriend met een surfbus. Te vinden op www.betsywonders.nl

Betsy en de bui

Laten we het positief bekijken! Dit kl*te lenteweer heeft ook zn spannende kanten. Een ritje op de A7: een enorm contrast tussen de hemel voor en achter

Betsy op Flickr

Hier begon onze liefde voor Betsy; een voorzichtige picknick in de Beemster, langs de kant van de weg.
Sindsdien hebben we zoveel mogelijk momenten vastgelegd.

Batavus

Een campagne ontwikkelt in recordtijd. Immers de klant had het mechanisme al op de plank.

Infographic

Een onderzoekstraject vanuit Search Result (LECTRIC Groep): Wat is de effectieve bijdrage van een infographic op de bekendheid van een nieuw telefoontoestel

Hack HEMA

In het kader van de HEMA Designwedstrijd is het Droogknaapje ontstaan. Kledinghanger, paktouw en de wasknijpers komen allen uit het assortiment van de HEMA.

TEAvertising

Wellicht te voor de hand liggend, maar waarom niet? Het moment voor een (commerciële) boodschap?